The perceptions of teachers in relation to physical education curriculum and instructional plans
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim beden eğitimi ve spor öğretim programının ilköğretim beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin bakış açısından incelenmesidir. Araştırmaya 7 coğrafi bölgeye ait 16 ilde görev yapan 720 beden eğitimi ve spor öğretmeni katılmıştır. Araştırmada nicel ve nitel araştırma yöntem ve tekniklerine başvurulmuştur. Anket, görüşme ve gözlemler yapılarak verilerin toplandığı araştırma sonucunda, beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin, dersin öğretim programı, dersin amaç ve kazanımları, içeriği, yöntem ve teknikler ile öğrenci başarısının değerlendirilmesi bakımından var olan durum ile olması gereken durum arasında bir farklılık algısına sahip oldukları belirlenmiştir.
Sosyal > Eğitim, Eğitim Araştırmaları