Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları

Yıl: 2010 Cilt: 0 Sayı: 21 Sayfa Aralığı: 258 - 268 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 29-07-2022

Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları

Öz:
Bu çalışma ile Eğitim Fakülteleri Sosyal Bilgiler Öğretmenliği, Sınıf Öğretmenliği Anabilim dalları ve Türkçe Eğitim Bölümü'nde öğrenim gören öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumlarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç ile Sosyal Bilgiler Öğretmenliği, Sınıf Öğretmenliği Anabilim dalları ve Türkçe Eğitim Bölümü'nde öğrenim gören 219 öğretmen adayına çevresel tutum testi uygulanmıştır. Bu araştırmanın sonucunda öğretmen adaylarının genelde çevre sorunlarına yönelik olumlu tutum içinde oldukları belirlenmiştir.
Anahtar Kelime:

Belge Türü: Makale Makale Türü: Araştırma Makalesi Erişim Türü: Erişime Açık
APA KAYALI H (2010). Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları. , 258 - 268.
Chicago KAYALI HÜLYA Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları. (2010): 258 - 268.
MLA KAYALI HÜLYA Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları. , 2010, ss.258 - 268.
AMA KAYALI H Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları. . 2010; 258 - 268.
Vancouver KAYALI H Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları. . 2010; 258 - 268.
IEEE KAYALI H "Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları." , ss.258 - 268, 2010.
ISNAD KAYALI, HÜLYA. "Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları". (2010), 258-268.
APA KAYALI H (2010). Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları. MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ, 0(21), 258 - 268.
Chicago KAYALI HÜLYA Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları. MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ 0, no.21 (2010): 258 - 268.
MLA KAYALI HÜLYA Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları. MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ, vol.0, no.21, 2010, ss.258 - 268.
AMA KAYALI H Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları. MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ. 2010; 0(21): 258 - 268.
Vancouver KAYALI H Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları. MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ. 2010; 0(21): 258 - 268.
IEEE KAYALI H "Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları." MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ, 0, ss.258 - 268, 2010.
ISNAD KAYALI, HÜLYA. "Sosyal bilgiler, Türkçe ve sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının çevre sorunlarına yönelik tutumları". MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ 21 (2010), 258-268.