Yıl: 2011 Cilt: 6 Sayı: 4 Sayfa Aralığı: 593 - 620 Metin Dili: Diğer İndeks Tarihi: 29-07-2022

Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri

Öz:
Bu çalışmanın amacı pedagojik formasyon öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisi öz-yeterliklerine ilişkin algı düzeylerini belirlemektir. Araştırmanın çalışma grubunu Fırat Üniversitesi 2011-2012 eğitim-öğretim yılında Eğitim Fakültesi’nde Pedagojik Formasyon Programına kayıtlı öğretmen adayları oluşturmaktadır. Araştırmada veri toplama aracı olarak Lee, Tsai ve Chang (2008) tarafından geliştirilen ve Horzum (2011) tarafından Türkçeye uyarlanan Web Pedagojik İçerik Bilgisi Ölçeği kullanılmıştır. Ölçek 209 kız ve 150 erkek olmak üzere toplam 359 öğretmen adayına uygulanmıştır. Verilerin çözümlenmesinde bağımsız gruplar t testi ve tek yönlü varyans analizinden faydalanılmıştır. Öğretmen adaylarının web pedagojik içerik bilgisi yeterlik düzeylerine ilişkin algılarının cinsiyet, bölüm ve fakülte değişkenlerine göre değişip değişmediği araştırılmıştır.
Anahtar Kelime:

Belge Türü: Makale Makale Türü: Araştırma Makalesi Erişim Türü: Erişime Açık
APA Gömleksiz M, FİDAN E (2011). Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri. , 593 - 620.
Chicago Gömleksiz Mehmet Nuri,FİDAN Emine Kübra Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri. (2011): 593 - 620.
MLA Gömleksiz Mehmet Nuri,FİDAN Emine Kübra Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri. , 2011, ss.593 - 620.
AMA Gömleksiz M,FİDAN E Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri. . 2011; 593 - 620.
Vancouver Gömleksiz M,FİDAN E Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri. . 2011; 593 - 620.
IEEE Gömleksiz M,FİDAN E "Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri." , ss.593 - 620, 2011.
ISNAD Gömleksiz, Mehmet Nuri - FİDAN, Emine Kübra. "Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri". (2011), 593-620.
APA Gömleksiz M, FİDAN E (2011). Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri. Turkish Studies (Elektronik), 6(4), 593 - 620.
Chicago Gömleksiz Mehmet Nuri,FİDAN Emine Kübra Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri. Turkish Studies (Elektronik) 6, no.4 (2011): 593 - 620.
MLA Gömleksiz Mehmet Nuri,FİDAN Emine Kübra Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri. Turkish Studies (Elektronik), vol.6, no.4, 2011, ss.593 - 620.
AMA Gömleksiz M,FİDAN E Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri. Turkish Studies (Elektronik). 2011; 6(4): 593 - 620.
Vancouver Gömleksiz M,FİDAN E Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri. Turkish Studies (Elektronik). 2011; 6(4): 593 - 620.
IEEE Gömleksiz M,FİDAN E "Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri." Turkish Studies (Elektronik), 6, ss.593 - 620, 2011.
ISNAD Gömleksiz, Mehmet Nuri - FİDAN, Emine Kübra. "Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin web pedagojik içerik bilgisine ilişkin öz-yeterlik algı düzeyleri". Turkish Studies (Elektronik) 6/4 (2011), 593-620.