Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?

Yıl: 2012 Cilt: 0 Sayı: 32 Sayfa Aralığı: 89 - 94 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 29-07-2022

Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?

Öz:
-
Anahtar Kelime:

Konular: Eğitim, Eğitim Araştırmaları
Belge Türü: Makale Makale Türü: Diğer Erişim Türü: Erişime Açık
  • KAYNAKÇA Anderson, R. H. (1986). The genesis of clinical supervision. In W. J. Smyth (ed.), Learning about teaching through clinical supervision. London: Croom Helm. Ellis, R. (2008). The study of second language acquisition (2nd edition). Oxford: Oxford University Press. Ellis, R. (1985). Understanding second language acquisition. Oxford: Oxford University Press. Gardner, H. (1993). Multiple intelligences: The theory and practice. New York: Basic Books. Johnson, K. (1981). Some background, some key terms and some definitions. In K. Johnson and K. Morrow (eds.). Communication in the classroom. London: Longman. Hughes, A. (2003). Testing for language teachers (second edition). Cambridge: Cambridge University Press. Lazanov, G., & Gateva, E. (1988). The foreign language teacher’s suggestopedic manual. New York: Gordon and Breach. Paker, T. (2012). Clinical Supervision: Effects and Implications. Saarbrücken: LAP Lambert Academic Publishing. Richards, J.C., & Rogers, T.S. (2001). Approaches and methods in language teaching: A description and analysis (Second edition). Cambridge: Cambridge University Press. Seligman, M. E. P. (1975). Helplessness: On Depression, Development, and Death. San Francisco: W. H. Freeman. Stevik, E. W. (1999). Affect in learning and memory: from alchemy to chemistry. In J. Arnold (ed.), Affect in language learning. Cambridge: Cambridge University Press.
APA Paker T (2012). Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?. , 89 - 94.
Chicago Paker Turan Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?. (2012): 89 - 94.
MLA Paker Turan Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?. , 2012, ss.89 - 94.
AMA Paker T Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?. . 2012; 89 - 94.
Vancouver Paker T Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?. . 2012; 89 - 94.
IEEE Paker T "Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?." , ss.89 - 94, 2012.
ISNAD Paker, Turan. "Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?". (2012), 89-94.
APA Paker T (2012). Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(32), 89 - 94.
Chicago Paker Turan Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 0, no.32 (2012): 89 - 94.
MLA Paker Turan Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.0, no.32, 2012, ss.89 - 94.
AMA Paker T Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2012; 0(32): 89 - 94.
Vancouver Paker T Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2012; 0(32): 89 - 94.
IEEE Paker T "Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0, ss.89 - 94, 2012.
ISNAD Paker, Turan. "Türkiye'de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?". Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (2012), 89-94.