Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi
Yıl: 2002 Cilt: 2002 Sayı: 23 Sayfa Aralığı: 62 - 66 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 29-07-2022
Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi
Öz: Bu çalışmanın amacı, matematik öğretmenlerinin matematiğin doğası ve öğretimi ile ilgili inançlarının matematik eğitimi açısından önemini açıklayarak bu alanda yapılacak olan araştırmalara, hizmet öncesi ve hizmet içi matematik öğretmen eğitimi ile ilgili çalışmalara katkıda bulunmaktır. Çeşitli araştırmaların sonuçlarına göre öğretmenlerin matematiğin doğası ve öğretimi ile ilgili inançları hem matematik öğretimininin etkinliğini hem de kendi öğrencilerinin aynı konularla ilgili inançlarının oluşmasını etkilemektedir. Bu nedenle, bu konular göz önüne alınarak uygun hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programları hazırlanarak matematik eğitiminin kalitesini artıracak şekilde düzenlenmelidir. Bunun gerçekleştirilebilmesi için bu konu ile ilgili gerekli araştırmalar yapılmalıdır. Ayrıca, bu inançların eğitimin hangi aşamalarında ve ne ölçüde etkili olduğu
Anahtar Kelime: Belge Türü: Makale Makale Türü: Araştırma Makalesi Erişim Türü: Erişime Açık
APA | BAYDAR S, BULUT S (2002). Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi. , 62 - 66. |
Chicago | BAYDAR S. Cenap,BULUT Safure Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi. (2002): 62 - 66. |
MLA | BAYDAR S. Cenap,BULUT Safure Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi. , 2002, ss.62 - 66. |
AMA | BAYDAR S,BULUT S Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi. . 2002; 62 - 66. |
Vancouver | BAYDAR S,BULUT S Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi. . 2002; 62 - 66. |
IEEE | BAYDAR S,BULUT S "Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi." , ss.62 - 66, 2002. |
ISNAD | BAYDAR, S. Cenap - BULUT, Safure. "Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi". (2002), 62-66. |
APA | BAYDAR S, BULUT S (2002). Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2002(23), 62 - 66. |
Chicago | BAYDAR S. Cenap,BULUT Safure Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2002, no.23 (2002): 62 - 66. |
MLA | BAYDAR S. Cenap,BULUT Safure Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.2002, no.23, 2002, ss.62 - 66. |
AMA | BAYDAR S,BULUT S Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2002; 2002(23): 62 - 66. |
Vancouver | BAYDAR S,BULUT S Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2002; 2002(23): 62 - 66. |
IEEE | BAYDAR S,BULUT S "Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi." Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2002, ss.62 - 66, 2002. |
ISNAD | BAYDAR, S. Cenap - BULUT, Safure. "Öğretmenlerin Matematiğin Doğası ve Öğretimi İle İlgili İnançlarının Matematik Eğitimindeki Önemi". Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2002/23 (2002), 62-66. |