Yıl: 2002 Cilt: 2 Sayı: 1 Sayfa Aralığı: 11 - 18 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 29-07-2022

İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi

Öz:
Hayat Bilgisi dersi ilköğretim birinci basamakta yer alan temel derslerden biridir. İlköğretimin 1.,2. ve 3. sınıflarında okutulan Hayat Bilgisi derslerinin yerini 4. ve 5. sınıflarda, Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi dersleri almaktadır ve diğer dersler bu derslerle ilişkilendirilerek işlenmektedir. Bu çalışmada Hayat Bilgisi dersinin temel eğitimdeki önemi ve Hayat Bilgisi dersi programları tarihsel gelişimi değerlendirilmiştir.
Anahtar Kelime: müfredat ilk öğretim

Life Sciences in Primary Schools and Historical Development of its Curriculum

Öz:
Life Sciences is one of the main courses in the first part of basic education. Social Studies and Science taught in the fourth and the fifth grades have replaced Life Sciences taught in the first, the second and the third grades of primary schools and all other courses are taught by being connected with these courses. In this study, importance of Life Sciences in basic education and historical development of its curriculum has been evaluated.
Anahtar Kelime: primary education curriculum

Belge Türü: Makale Makale Türü: Derleme Erişim Türü: Erişime Açık
APA DÜNDAR Ş (2002). İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi. , 11 - 18.
Chicago DÜNDAR ŞAHİN İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi. (2002): 11 - 18.
MLA DÜNDAR ŞAHİN İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi. , 2002, ss.11 - 18.
AMA DÜNDAR Ş İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi. . 2002; 11 - 18.
Vancouver DÜNDAR Ş İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi. . 2002; 11 - 18.
IEEE DÜNDAR Ş "İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi." , ss.11 - 18, 2002.
ISNAD DÜNDAR, ŞAHİN. "İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi". (2002), 11-18.
APA DÜNDAR Ş (2002). İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi. Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi C SERİSİ SOSYAL BİLİMLER, 2(1), 11 - 18.
Chicago DÜNDAR ŞAHİN İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi. Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi C SERİSİ SOSYAL BİLİMLER 2, no.1 (2002): 11 - 18.
MLA DÜNDAR ŞAHİN İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi. Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi C SERİSİ SOSYAL BİLİMLER, vol.2, no.1, 2002, ss.11 - 18.
AMA DÜNDAR Ş İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi. Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi C SERİSİ SOSYAL BİLİMLER. 2002; 2(1): 11 - 18.
Vancouver DÜNDAR Ş İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi. Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi C SERİSİ SOSYAL BİLİMLER. 2002; 2(1): 11 - 18.
IEEE DÜNDAR Ş "İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi." Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi C SERİSİ SOSYAL BİLİMLER, 2, ss.11 - 18, 2002.
ISNAD DÜNDAR, ŞAHİN. "İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi". Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırmalar Dergisi C SERİSİ SOSYAL BİLİMLER 2/1 (2002), 11-18.