Yıl: 2017 Cilt: 46 Sayı: 214 Sayfa Aralığı: 477 - 488 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 29-07-2022

DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI

Öz:
-
Anahtar Kelime:

Konular: Eğitim, Eğitim Araştırmaları
Belge Türü: Makale Makale Türü: Araştırma Makalesi Erişim Türü: Erişime Açık
  • Eaton, E.E. (2017). Formal, Non-formal and Informal Learning: What Are the Differences? https://drsaraheaton.wordpress.com/2010/12/31/formal-non-formal-and-informal-learning-what-are-the-differences/ Alıntı tarihi: 27.02.2017
  • Grass, R. (2010). Psychology: The Science of Mind and Behaviour, (6th Edition), London: Hodder Education.
  • MEB. TTK. Ders Öğretim Programları http://ttkb.meb.gov.tr/www/ogretim-programlari/icerik/72 Alıntı Tarihi: 19 Şubat 2017.
  • OECD (2017). Recognition of Non-formal and Informal Learning. http://www.oecd.org/edu/ skills-beyond-school/recognitionofnon-formalandinformallearning-home.htm Alıntı tarihi: 11.02.2017.
  • Özsoy, V. (2016). Başarılı Bir Çocuk ve Gençlik Sanat Müzesi, Görsel Sanatlar Eğitimi: Makaleler (İkinci Baskı) Ankara: Pegem A yay.
APA Ozsoy V, DİLLİ R, KARAKAYA Ü, BIYIKLI N, ÇALIK Ş (2017). DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. , 477 - 488.
Chicago Ozsoy Vedat,DİLLİ Rukiye,KARAKAYA Ümit,BIYIKLI Nihal,ÇALIK Şefika DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. (2017): 477 - 488.
MLA Ozsoy Vedat,DİLLİ Rukiye,KARAKAYA Ümit,BIYIKLI Nihal,ÇALIK Şefika DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. , 2017, ss.477 - 488.
AMA Ozsoy V,DİLLİ R,KARAKAYA Ü,BIYIKLI N,ÇALIK Ş DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. . 2017; 477 - 488.
Vancouver Ozsoy V,DİLLİ R,KARAKAYA Ü,BIYIKLI N,ÇALIK Ş DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. . 2017; 477 - 488.
IEEE Ozsoy V,DİLLİ R,KARAKAYA Ü,BIYIKLI N,ÇALIK Ş "DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI." , ss.477 - 488, 2017.
ISNAD Ozsoy, Vedat vd. "DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI". (2017), 477-488.
APA Ozsoy V, DİLLİ R, KARAKAYA Ü, BIYIKLI N, ÇALIK Ş (2017). DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. Milli Eğitim, 46(214), 477 - 488.
Chicago Ozsoy Vedat,DİLLİ Rukiye,KARAKAYA Ümit,BIYIKLI Nihal,ÇALIK Şefika DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. Milli Eğitim 46, no.214 (2017): 477 - 488.
MLA Ozsoy Vedat,DİLLİ Rukiye,KARAKAYA Ümit,BIYIKLI Nihal,ÇALIK Şefika DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. Milli Eğitim, vol.46, no.214, 2017, ss.477 - 488.
AMA Ozsoy V,DİLLİ R,KARAKAYA Ü,BIYIKLI N,ÇALIK Ş DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. Milli Eğitim. 2017; 46(214): 477 - 488.
Vancouver Ozsoy V,DİLLİ R,KARAKAYA Ü,BIYIKLI N,ÇALIK Ş DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI. Milli Eğitim. 2017; 46(214): 477 - 488.
IEEE Ozsoy V,DİLLİ R,KARAKAYA Ü,BIYIKLI N,ÇALIK Ş "DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI." Milli Eğitim, 46, ss.477 - 488, 2017.
ISNAD Ozsoy, Vedat vd. "DOĞAL, TARİHİ VE KÜLTÜREL MEKÂNLAR İLE BİLİM MERKEZLERİNİN YAYGIN ÖĞRENME ORTAMI OLARAK KULLANILMASI". Milli Eğitim 46/214 (2017), 477-488.