Yıl: 2003 Cilt: 0 Sayı: 14 Sayfa Aralığı: 167 - 172 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 29-07-2022

Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri

Öz:
Bu araştırmanın amacı, sınavla öğrenci alan liselerin ikinci sınıf öğrencilerinin sahip oldukları öğrenme stillerini belirlemektir. Bu araştırmada, Sivas merkezdeki üç farklı lisenin 367 ikinci sınıf öğrencisine öğrenme stili envanteri uygulanmış ve öğrencilerin öğrenme stilleri tespit edilmiştir.
Anahtar Kelime: lise öğrencileri öğrenme stilleri fen eğitimi

Belge Türü: Makale Makale Türü: Araştırma Makalesi Erişim Türü: Erişime Açık
  • Aşkar, P. ve Akkyunlu, B. (1993). "KoIb Öğrenme Stili Envanteri". Eğitim ve Bilim, (87), 37-47.
  • Ersoy, Y. (1996). Matematik Öğretmeni Eğitimi l: Ulusal Politikalar ve Hedefler. Modern Öğretmen Yetiştirmede Gelişme ve İlerlemeler Sempozyumu 1996, ss91-96, Ankara.
  • Kolb, D.A. (1984). Experiential Learning: Experience as the Source of Learning and Development. New Jersey: Prentice Ha11, Inc.
  • Kolb, D.A. (1985). Learning Style Inventory: Self Scoring Inventory and Interpretation Booklet. Boston: McBer and Company.
  • McCarthy, B. "Improving Staff Development Through CBAM and 4MAT". Educational Leadership, 40(1), 20-25, (1982).
  • McCarthy, B. (1985). "What 4MAT Training Teaches us About Staff Development". Educational Leadership, 42(7), 61-68.
  • McCarthy, B. (1987). The 4MAT System: Teaching to Learning Styles with Right/Left Mode Techniques. Barrington: Excel, Inc.
  • McCarthy, B. (1990) "Using the 4MAT System to Bring Learning Styles to Schools". Educational Leadership, 48(2), 31-37.
  • McCarthy, B. (1997). "A Tale of Four Learners: 4MAT's Learning Styles. Educational Leadreship, 54(6), 46-51.
  • McCarthy, B. (2000). About Teaching 4MAT in the Classroom. Wauconda, IL: About Learning, Inc.
  • Morris, S. ve McCarthy, B. (1990). 4MAT in Action II: Sample Lesson Plans for Use with the 4MATSystem. Barrington: Excel, Inc.
  • Peker, M. (2003). Öğrenme Stilleri ve 4 MAT Yönteminin Öğrencilerin Matematik Tutum ve Başarılarına Etkisi. Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi.
  • Peker, M. ve Yalın, H.İ. (2002). "Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerin Öğrenme Stillerine Uygun Öğretim Yapma Düzeyleriyle İlgili Öğrenci Görüşleri ". V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 16-18 Eylül.
APA PEKER M, AYDIN B (2003). Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri. , 167 - 172.
Chicago PEKER Murat,AYDIN BÜNYAMİN Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri. (2003): 167 - 172.
MLA PEKER Murat,AYDIN BÜNYAMİN Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri. , 2003, ss.167 - 172.
AMA PEKER M,AYDIN B Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri. . 2003; 167 - 172.
Vancouver PEKER M,AYDIN B Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri. . 2003; 167 - 172.
IEEE PEKER M,AYDIN B "Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri." , ss.167 - 172, 2003.
ISNAD PEKER, Murat - AYDIN, BÜNYAMİN. "Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri". (2003), 167-172.
APA PEKER M, AYDIN B (2003). Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(14), 167 - 172.
Chicago PEKER Murat,AYDIN BÜNYAMİN Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 0, no.14 (2003): 167 - 172.
MLA PEKER Murat,AYDIN BÜNYAMİN Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.0, no.14, 2003, ss.167 - 172.
AMA PEKER M,AYDIN B Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2003; 0(14): 167 - 172.
Vancouver PEKER M,AYDIN B Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2003; 0(14): 167 - 172.
IEEE PEKER M,AYDIN B "Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0, ss.167 - 172, 2003.
ISNAD PEKER, Murat - AYDIN, BÜNYAMİN. "Anadolu ve Fen Liselerindeki Öğrencilerin Öğrenme Stilleri". Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2003), 167-172.