Yıl: 2018 Cilt: 11 Sayı: 4 Sayfa Aralığı: 718 - 747 Metin Dili: Türkçe DOI: 10.30831/akukeg.392654 İndeks Tarihi: 15-02-2020

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları

Öz:
Bu araştırmada, Türkçe öğretmeni adaylarının dijital öyküleme sürecine ilişkin görüşlerinin ve algılarınınincelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada durum çalışması deseni kullanılmıştır. Çalışma grubu, amaçlı örneklemeyöntemlerinden kolay ulaşılabilir durum örneklemesi yoluyla belirlenmiş olup Recep Tayyip Erdoğan ÜniversitesiTürkçe Öğretmenliği Bölümü 3. sınıfta öğrenim gören 35 öğretmen adayından oluşmaktadır. Öğretmen adaylarının,dijital öyküleme sürecine ilişkin görüşlerini belirlemek için ise “Yarı Yapılandırılmış Görüşme Formu” ve dijitalöykülere ilişkin algılarını tespit etmek için “Metafor Belirleme Formu” kullanılmıştır. Öğrenci görüşleri betimselanaliz yoluyla ve metaforlar ise içerik analizi yoluyla analiz edilmiştir. Araştırma sonucunda dijital öykülemesürecinin, Türkçe öğretmeni adaylarının en çok yazma, teknoloji ve konuşma becerilerini geliştirdiği tespit edilmiştir.Araştırmada ayrıca Türkçe öğretmeni adaylarının dijital öyküleri eğlenceli, sürükleyici, yansıtıcı sanatsal bir araçolarak algıladıkları ortaya çıkmıştır.
Anahtar Kelime:

Konular: Eğitim, Eğitim Araştırmaları Matematik

Opinions and Perceptions of Prospective Turkish Teachers Related to the Digital Storytelling Process

Öz:
In this research, it is aimed to investigate the opinions and perceptions of prospective Turkish teachers about digital storytelling process. In the study, case study design was used. The study group was determined through convenience sampling from purposeful sampling methods and it consisted of 35 prospective teachers at Recep Tayyip Erdoğan University, Department of Turkish Language Teaching. The Metaphor Identification Form was used to identify the perceptions of prospective teachers related to digital stories and the “Semi-structured Interview Form” was used to determine their opinions about digital storytelling process. The data for student views were analyzed through descriptive analysis and metaphors were analyzed by content analysis. As a result of the research, it was determined that the digital storytelling process mostly improved the writing, technology and speaking skills of prospective Turkish teachers. It was also found that prospective Turkish teachers perceived digital stories as a fun, gripping and reflective tool.
Anahtar Kelime:

Konular: Eğitim, Eğitim Araştırmaları Matematik
Belge Türü: Makale Makale Türü: Araştırma Makalesi Erişim Türü: Erişime Açık
  • Alexander, B. (2011). The new digital storytelling: Creating narratives with new media. Santa Barbara, CA: Praeger.
  • Baki, Y. (2015). Dijital öykülerin altıncı sınıf öğrencilerinin yazma sürecine etkisi (Yayımlanmamış doktora tezi). Atatürk Üniversitesi, Erzurum.
  • Baki, Y., & Feyzioğlu, N. (2017). Dijital öykülerin 6. sınıf öğrencilerinin öykü yazma becerilerine etkisi. International Online Journal of Educational Sciences, 9(3), 686-704.
  • Ballast, K., Stephens, L., & Radcliffe, R. (2008). The effects of digital storytelling on sixth grade students’ writing and their attitudes about writing. In K. McFerrin et al. (Eds.), Proceedings of Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2008 (pp. 875-879). Chesapeake, VA: AACE.
  • Bedir Erişti, S. D. (2016). Katılımcı tasarım temelli dijital öyküleme sürecinde ilköğretim öğrencilerinin yaratıcılık göstergeleri. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 7(4), 462-492.
  • Bjørgen, A. M. (2010). Boundary crossing and learning identities-digital storytelling in primary schools. International Journal of Media, Technology and Lifelong Learning, 6(2), 161-177.
  • Bogard, J. M., Mary C., & McMackin, M. C. (2012). Combining traditional and new literacies in a 21st-century writing workshop. The Reading Teacher, 65(5), 313- 323.
  • Borneman, D., & Gibson, K. (2011). Digital storytelling: Meeting standards across the curriculum in a WWII/Holocaust unit. School Library Monthly, 27(7), 16-17. Botturi, L., Bramani, C., & Corbino, S. (2012). Finding your voice through digital storytelling. TechTrends, 56(3), 10-11.
  • Chung, S. K. (2007). Art education technology: Digital storytelling. Art Education, 60(2), 17-22.
  • Ciğerci, F. M. (2015). İlkokul dördüncü sınıf Türkçe dersinde dinleme becerilerinin geliştirilmesinde dijital hikayelerin kullanılması (Yayımlanmamış doktora tezi). Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir.
  • Cohen, L., Manion, L., & Morrison, K. (2011). Research method in Education. London: Routledge.
  • Condy, J., Chigona, A., Gachago, D., & Ivala, E. (2012). Pre-service students’ perceptions and experiences of digital storytelling in diverse classrooms. The Turkish Online Journal of Educational Technology, 11(3), 278-285.
  • Creswell, J. W. (2012). Educational research. Boston: Pearson Education.
  • Çıralı, H. (2014). Dijital hikâye anlatımının görsel bellek ve yazma becerisi üzerine etkisi (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Hacettepe Üniversitesi, Ankara
  • Demirer, V. (2013). İlköğretimde e-öyküleme kullanımı ve etkileri (Yayımlanmamış doktora tezi). Necmettin Erbakan Üniversitesi, Konya.
  • Diaw, P. W. (2009). Case study: The influence of storytelling as prewriting activity (ın the writing process) on narrative writing in the child left behind learning environment (Unpublished doctoral dissertation). Saint Joseph’s University, USA: Pennsylvania.
  • Di Blas, N., & Paolini, P. (2013). Beyond the school’s boundaries: Policultura, a largescale digital storytelling initiative. Educational Technology & Society, 16(1), 15- 27.
  • Dörner, R., Grimm, P., & Abawi, D. F. (2002). Synergies between interactive training simulations and digital storytelling: a component-based framework. Computers & Graphics, 26(1), 45-55.
  • Özen, N. E., & Duran, E. (2017). Dijital öyküler ve Türkçe eğitiminde kullanımı. Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi, 1(1), 76-105.
  • Dursun, Ö. Ö., & Odabaşı, H. F. (2013). Çoklu ortam tasarımı. Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Fries-Gaither, J. (2010). Digital storytelling supports writing across content areas. Ohio Journal of English Language Arts, 50(1), 9-13.
  • Foley, L. M. (2013). Digital storytelling in primary-grade classrooms (Unpublished doctoral dissertation). University of Arizona State, USA.
  • Gakhar, S. & Thompson, A. (2007). Digital storytelling: Engaging, communicating, and collaborating. In R. Carlsen et al. (Eds.), Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2007 (pp. 607-612). Chesapeake, VA: AACE.
  • Glesne, C. (2013). Nitel araştırmaya giriş. (Çev. Ed. A. Ersoy ve P. Yalçınoğlu). Ankara: Anı Yayıncılık. (Eserin orijinali 2011‟de yayımlandı).
  • Gordon, C. (2011). Digital Storytelling in the classroom: Three case studies (Unpublished doctoral dissertation). University of Arizona State.
  • Gregory, K., & Steelman, J. (2009, February). Digital storytelling: Powerful student engagement with multiple benefits. Paper presented at the annual meeting of the National Association of Developmental Education, Greensboro, NC.
  • Green, L. S. (2013). Language learning through a lens: The case for digital storytelling in the second language classroom. School Libraries Worldwide, 19(2), 23-36.
  • Günay, V. D. (2008). Görsel okuryazarlık ve imgenin anlamlandırılması. SDÜ Arte- Güzel Sanatlar Fakültesi Sanat Dergisi, 1(1), 1-29.
  • Haşlaman, T. (2017). Özdüzenleyici öğrenmenin desteklenmesi: bir dijital öyküleme uygulaması. İlköğretim Online, 16(4), 1407-1424.
  • Heo, M. (2009). Digital storytelling: An empirical study of the impact of digital storytelling on preservice teachers’ self efficacy and dispositions towards educational technology. Educational Multimedia and Hypermedia, 18(4), 405-428.
  • Jakes, D. S. & Brennan, J. (2005). Capturing stories, capturing lives: An introduction to digital storytelling. 20.03.2011 tarihinde http://www.jakesonline.org/ dstory_ice.pdf adresinden erişilmiştir.
  • İnceelli, A. (2005). Dijital hikâye anlatımının bileşenleri. The Turkish Online Journal of Educational Technology, 4(3), 132-142.
  • Kahraman, Ö. (2013). Dijital hikayecilik metoduyla hazırlanan öğretim materyallerinin öğrenme döngüsü giriş aşamasında kullanılmasının fizik dersi başarısı ve motivasyonu düzeyine etkisi (Yayımlanmamış doktora tezi). Balıkesir Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Balıkesir.
  • Karakoyun, F. (2014). Çevrimiçi ortamda oluşturulan dijital öyküleme etkinliklerine ilişkin öğretmen adayları ve ilköğretim öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi (Yayınlanmamış doktora tezi). Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir.
  • Karakoyun, F., & Kuzu, A. (2016). The investigation of preservice teachers' and primary school students' views about online digital storytelling. European Journal of Contemporary Education, 15(1), 51-64.
  • Karataş, S., Bozkurt, Ş. B. ve Hava, K. (2016). Tarih öğretmeni adaylarının öğretim ortamlarında dijital hikâye anlatımı etkinliğinin kullanımına yönelik görüşleri. International Journal of Human Sciences, 13(1), 500-509.
  • Kearney, M. (2011). A learning design for student‐generated digital storytelling. Learning, Media and Technology, 36(2), 169-188.
  • Kervin, L., & Mantei, J. (2011). This is me: children teaching us about themselves through digital storytelling. Practically Primary, 16(1), 4-9.
  • Kılınç, A. G. H., & Yüzer, T. V. (2015). Açık öğrenme sistemlerinde dijital öykülemeden faydalanmak. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 4(1), 243- 250.
  • Kobayashi, M. (2012). A digital storytelling project in a multicultural education class for pre-service teachers. Journal of Education for Teaching, 38(2), 215-219.
  • Kocaman-Karoglu, A.(2014). Personal voices in higher education: A digital storytelling experience for pre-service teachers. Education and Information Technologies, 1‐16.
  • Kocaman-Karoğlu, A. (2015). Öğretim sürecinde hikâye anlatmanın teknolojiyle değişen doğası: Dijital hikâye anlatımı. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 5(2), 89-106.
  • Kordaki, M., & Agelidou, E. (2010). A learning design-based environment for online, collaborative digital story telling: an example for environmental education. International Journal of Learning, 17(5), 94-105.
  • Kulla-Abbott, T., & Polman, J. L. (2008). Engaging student voice and fulfilling curriculum goals with digital stories. THEN: Technology, Humanities, Education, Narrative, 5, 38-60.
  • Kurudayıoğlu, M., & Bal, M. (2014). Ana dili eğitiminde dijital hikâye anlatımlarının kullanımı. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 28, 77-99.
  • Lee, L. (2014). Digital news stories: Building language learners’ content knowledge and speaking skills. Foreign Language Annals, 47(2), 338-356.
  • Mathison, C., & Pohan, C. A. (2007). Helping experienced and future teacher build professional interaction skill through the writing and reading of narratives. Issues in Teacher Education, 16(1), 61-73.
  • Meadows, D. (2003). Digital storytelling: Research-based practice in new media. Visual Communication, 2(2), 189-193.
  • Merritt, S. (2006). Digital storytelling: time, identity and morality in multimedia personal narratives of college writing students. International Journal of Learning, 13(8), 21-36.
  • Menezes, H. (2012). Using digital storytelling to improve literacy skills. IADIS International Conference on Cognitionand Exploratory Learning in Digital Age. ERIC document.
  • Miller, E. A. (2009). Digital storytelling (Unpublished master’s thesis). University of Northern Iowa.
  • Miles, M. B., & Huberman, A. M. (1994). Qualitative data analysis: an expanded sourcebook. (2nd. Ed.). USA: SAGE Publication.
  • More, C. (2008). Digital stories targeting social skils for children with disabilities: Multidimensional learning. Intervention In School And Clinic, 43(3), 168-177.
  • Norman, A. (2011). Digital storytelling in second language learning: A qualitative study on students’ reflections on potentials for learning (Unpublished doctoral dissertation). Norwegian University of Science and Technology, Norwegian.
  • Ohler, J. (2008). Digital storytelling in the classroom: New media pathways to literacy, learning, and creativity. Thousand Oaks, CA: Corwin Press.
  • Oskoz, A., & Elola, I. (2016). Digital stories: Bringing multimodal texts to the Spanish writing classroom. ReCALL, 28(03), 326-342. doi: 10. 1017/S0958344016000094.
  • Özer, M. (2016). Dijital hikaye anlatımının kelime öğrenme ve akılda tutmadaki rolü: harran üniversitesi’nde bir durum çalışması (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Çağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin.
  • Özerbaş, M. A., & Öztürk, Y. (2017). Türkçe dersinde dijital hikâye kullanımının akademik başarı, motivasyon ve kalıcılık üzerinde etkisi. TÜBAV Bilim, 10(2), 102-110.
  • Özpinar, İ. (2017). Matematik öğretmeni adaylarinin dijital öyküleme süreci ve dijital öykülerin öğretim ortamlarinda kullanimina yönelik görüşleri. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(3), 1189-1210.
  • Parsa, A. F. (2007). İmgenin gücü ve görsel kültürün yükselişi. Fotografya Dergisi, 19, 1-10.
  • Patton, M. Q. (2002). Qualitative research & evaluation methods (3rd ed.). USA: SAGE Publication.
  • Paull, C. N. (2002). Self-perceptions and social connections: Empowerment through digital storytelling in Adult Education. Dissertation Abstracts International. (UMI No. 3063630).
  • Uslupehlivan, E., Erden, M. K., & Cebesoy, Ü. B. (2017). Öğretmen adaylarının dijital öykü oluşturma deneyimleri. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Özel Sayı, 1-22.
  • Reinders, H. (2011). Digital storytelling in the foreign language classroom. ELT World Online Blog. Retrieved November, 26, 1-9.
  • Resnick, M. (2002). Rethinking learning in the digital age. In the Global Information Technology Report: Readiness for the Networked World, 3, 32-36.
  • Robin, B. (2006). The educational uses of digital storytelling. In C. Crawford et al. (Eds.), Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2006 (pp. 709-716). Chesapeake, VA: AACE.
  • Robin, B. (2008). Digital storytelling: A powerful technology tool for the 21st century classroom. Theory into Practice, 47(3), 220-228.
  • Robin, B., & McNeil, S. G. (2013). The evolution of digital storytelling technologies: From PCs to iPads and e-Books. R. McBride and M. Searson, (Eds.). Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2013 (s. 1712-1720). Chesapeake, VA: AACE.
  • Rossiter, M., & Garcia, P. A. (2010). Digital storytelling: A new player on the narrative field. New Directions for Adult and Continuing Education, 126, 37-48.
  • Saban, A. (2008). İlköğretim I. kademe öğretmen ve öğrencilerinin bilgi kavramına ilişkin sahip oldukları zihinsel imgeler. İlköğretim Online, 7(2), 421-455.
  • Sadik, A. (2008). Digital storytelling: A meaningful technology-integrated approach for engaged student learning. Educational Technology Research and Development, 56(4), 487-506.
  • Salpeter, J. (2005). Telling Tales with Technology: Digital Storytelling Is a New Twist on the Ancient Art of the Oral Narrative. Technology & Learning, 25(7), 18.
  • Sancar-Tokmak, H., Surmeli, H., & Ozgelen, S. (2014). Preservice science teachers' perceptions of their TPACK development after creating digital stories. International Journal of Environmental and Science Education, 9(3), 247-264.
  • Sanchez, J. (2009). Pedagogical applications of second life. Library Technology Reports, 45(2), 21-28.
  • Sarıca, H. Ç., & Usluel, Y. K. (2016). Eğitsel bağlamda dijital hikâye anlatımı: bir rubrik geliştirme çalışması. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 6(2), 65-84.
  • Sever, T. (2014). An investigation into the impact of digital storytelling on the motivation level of students (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale.
  • Sevim, O., Veyis, F., & Kınay, N. (2012). Öğretmen adaylarının Türkçeyle ilgili algılarının metaforlar yoluyla belirlenmesi: Atatürk üniversitesi örneği. Cumhuriyet International Journal of Education, 1(1), 38-47.
  • Signes, C. G., & Speck, B. P. (2012). Digital storytelling as a genre of mediatized selfrepresentations: an introduction. Digital Education Review, (22). [Online] ERIC 01.02. 2013 tarihinde erişilmiştir.
  • Smeda, N., Dakich, E., & Sharda, N. (2010). Developing a framework for advancing elearning through digital storytelling, in IADIS International Conference e-learning 2010, Ed. Miguel Baptista Nunes and Maggie McPherson. IADIS International Conference, e-Learning 2010 Freiburg, Germany, 26-29 July 2010, 169-176.
  • Smeda, N., Dakich, E., & Sharda, N. (2012). Digital storytelling with Web 2.0 tools for collaborative learning. In A. Okada, T. Connolly, & P. Scott (eds.), Collaborative learning 2.0: Open educational resources (pp. 145-163). Hershey: IGI Global.
  • Sylvester, R., & Greenidge, W. (2010). Digital storytelling: Extending the potential for struggling writers. The Reading Teacher Journal, 63(4), 284-295.
  • Şahin, M. C. (2009). Yeni binyılın öğrencilerinin özellikleri. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 9(2), 155-172.
  • Tatlı, Z., & Bayramoğlu, A. (2015). Öğretmenlik uygulaması sürecinin dijital öyküler ile yansıtılması. Journal of Instructional Technologies & Teacher Education, 4(2).
  • Tsou, W., Wang, W., & Tzeng, Y. (2006). Applying a multimedia storytelling website in foreign language learning. Computers & Education, 47(1), 17-28.
  • Tunç, Ö. A., & Karadağ, E. (2013). Postmodernden oluşturmacılığa dijital öyküleme. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2(4), 310-315.
  • Turan, T., & Şeker, B. S. (2018). The effect of digital stories on fifth-grade students’ motivation. Journal of Education and Future, (13), 65-78.
  • Van Gils, F. (2005). Potential applications of digital storytelling in education. In 3rd Twente Student Conference on IT, University of Twente, Faculty of Electrical Engineering, Mathematics and Computer Science, Enschede, February 17-18.
  • Verdugo, D. R, & Belmonte, I. A. (2007). Using digital stories to improve listening comprehension with Spanish young learners of English. Language Learning & Technology, 11(1), 87-101.
  • Xu, Y., & Ahn, J. (2011). Effects of writing for digital storytelling on writing self efficacy and flow in virtual worlds. [Online]: ERIC 01.02. 2013 tarihinde erişilmiştir.
  • Xu, Y., Park, H., & Baek, Y. (2011). A new approach toward digital storytelling: an activity focused on writing self-efficacy in a virtual learning environment. Educational Technology & Society, 14(4), 181-191.
  • Wake, D. G., & Modla, V. B. (2010). Language experience stories gone digital: Using digital stories with the LEA approach. Mentoring literacy professionals: continuing the spirit of CRA/ALER after, 50, 253-274.
  • Wang, S. & Zhan, H. (2010). Enhancing teaching and learning with digital storytelling. International Journal of Information and Communication Technology Education (IJICTE), 6(2), 76-87.
  • Yang, Y. T. C. & Wu, W. C. I. (2012). Digital storytelling for enhancing student academic achievement, critical thinking, and learning motivation. A year-long experimental study. Computers & Education, 59(2), 339-352.
  • Yee, K., & Hargis, J. (2012). Digital storytelling: kizoa, animoto, and photo story 3. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, 13(1), 13-17.
  • Yıldırım, A., & Şimşek H. (2013). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayınları.
  • Yılmaz, Y., Üstündağ, M.T., Güneş, E., & Çalışkan, G. (2017). Dijital hikayeleme yöntemi ile etkili Türkçe öğretimi. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 7(2), 254-275.
APA Demirer V, baki y (2018). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları. , 718 - 747. 10.30831/akukeg.392654
Chicago Demirer Veysel,baki yasemin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları. (2018): 718 - 747. 10.30831/akukeg.392654
MLA Demirer Veysel,baki yasemin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları. , 2018, ss.718 - 747. 10.30831/akukeg.392654
AMA Demirer V,baki y Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları. . 2018; 718 - 747. 10.30831/akukeg.392654
Vancouver Demirer V,baki y Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları. . 2018; 718 - 747. 10.30831/akukeg.392654
IEEE Demirer V,baki y "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları." , ss.718 - 747, 2018. 10.30831/akukeg.392654
ISNAD Demirer, Veysel - baki, yasemin. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları". (2018), 718-747. https://doi.org/10.30831/akukeg.392654
APA Demirer V, baki y (2018). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 11(4), 718 - 747. 10.30831/akukeg.392654
Chicago Demirer Veysel,baki yasemin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 11, no.4 (2018): 718 - 747. 10.30831/akukeg.392654
MLA Demirer Veysel,baki yasemin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, vol.11, no.4, 2018, ss.718 - 747. 10.30831/akukeg.392654
AMA Demirer V,baki y Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2018; 11(4): 718 - 747. 10.30831/akukeg.392654
Vancouver Demirer V,baki y Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2018; 11(4): 718 - 747. 10.30831/akukeg.392654
IEEE Demirer V,baki y "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları." Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 11, ss.718 - 747, 2018. 10.30831/akukeg.392654
ISNAD Demirer, Veysel - baki, yasemin. "Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları". Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 11/4 (2018), 718-747. https://doi.org/10.30831/akukeg.392654