Yıl: 2020 Cilt: 10 Sayı: 2 Sayfa Aralığı: 555 - 592 Metin Dili: İngilizce DOI: 10.14527/pegegog.2020.019 İndeks Tarihi: 31-10-2020

Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism

Öz:
The aim of this study is to determine the effect of biography-based values educationon the attitudes of 4th grade students towards the value of patriotism. A semiexperimentaldesign with pretest-posttest control group was used to find outdifferences concerning attitudes towards patriotism value between students in theexperimental group in which biography-based values education was implemented andthose in the control group where biography-based values education was not used.“Patriotism attitude scale” was used for quantitative data and “interview forms” wereused for qualitative data in this study in which quantitative and qualitative researchtechniques were employed together. In this study, biographies of Halide Edip,Münevver Saime, Kara Fatma, Nene Hatun, Şerife Bacı, Tayyar Rahmiye, GördesliMakbule, Kılavuz Hatice, Binbaşı Ayşe, Nezahat Onbaşı, Elif Bacı and Halime Çavuş,some women heroes of the Turkish independence, were used. After theimplementation of biography-based values education, a significant difference wasfound between students' attitude scores concerning patriotism value in favor of theexperimental group. In addition, there was a significant difference between students'attitude scores and their gender in favor of the experimental group while no significantdifference was detected between students' attitudes regarding variables of parentaleducation level and family income level.
Anahtar Kelime:

Biyografi temelli değerler eğitiminin ilkokul 4.sınıf öğrencilerinin vatanseverlik değerine ilişkin tutumlarına etkisi

Öz:
Bu çalışmanın amacı, biyografi temelli değerler eğitiminin, ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin vatanseverlik değerine ilişkin tutumlarına etkisini belirlemektir. Araştırmada, biyografi temelli değerler eğitiminin uygulandığı deney grubu ile uygulanmadığı kontrol grubu öğrencilerinin, vatanseverlik değerine ilişkin tutumları arasındaki farkı ortaya koymak amacıyla öntest-sontest kontrol gruplu yarı deneysel yöntem kullanılmıştır. Ayrıca, nicel ve nitel araştırma tekniklerinin birlikte kullanıldığı bu çalışmada nicel verilerin toplanmasında “vatanseverlik tutum ölçeği”, nitel verilerin toplanmasında ise “görüşme formları” kullanılmıştır. Bu çalışmada, milli mücadelenin kadın kahramanlarından Halide Edip, Münevver Saime, Kara Fatma, Nene Hatun, Şerife Bacı, Tayyar Rahmiye, Gördesli Makbule, Kılavuz Hatice, Binbaşı Ayşe, Nezahat Onbaşı, Elif Bacı ve Halime Çavuş’un biyografileri kullanılmıştır. Çalışmada biyografi temelli değerler eğitimi uygulaması sonrası öğrencilerin vatanseverlik değerine ilişkin tutum puanları arasında deney grubu lehine anlamlı bir farklılık bulunmuştur. Ayrıca öğrencilerin tutum puanları ile cinsiyetleri arasında deney grubu lehine anlamlı bir farklılık bulunurken; öğrencilerin tutum puanları arasında anne-baba öğrenim düzeyi ve ailenin gelir düzeyi değişkenlerine göre anlamlı bir farklılık bulunmadığı tespit edilmiştir.
Anahtar Kelime:

Belge Türü: Makale Makale Türü: Araştırma Makalesi Erişim Türü: Erişime Açık
  • Ağca, H. (1999). Yazılı anlatım. Ankara: Gündüz Eğitim Akbaş, O. (2004). Türk milli eğitim sisteminin duyuşsal amaçlarının ilköğretim II. kademedeki gerçekleşme derecesinin değerlendirilmesi. Unpublished doctoral dissertation, Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Akkuş, Z. (2007). Tarih öğretiminde edebi ürünlerin kullanımının öğrenci başarısına etkisi. Unpublished doctoral dissertation, Atatürk Üniversitesi, Erzurum.
  • Aktepe, H. & Oğuzkan, F. (2013). Çocuk edebiyatı. Ankara: Anı.
  • Aktepe, V. (2010). İlköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde “yardımseverlik” değerinin etkinlik temelli öğretimi ve öğrencilerin tutumlarına etkisi. Unpublished doctoral dissertation, Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Aktepe, V. & Yel, S. (2009). İlköğretim öğretmenlerinin değer yargılarının betimlenmesi: Kırşehir ili örneği. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 3, 607-622.
  • Akto, A. & Akto, S. (2017). Methods and techniques used in pre-school values education (A qualitative research), Journal of Oriental Scientific Research, 9(2), 1074-1095.
  • Aladağ, S. (2009). İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde değer eğitimi yaklaşımlarının öğrencilerin sorumluluk değerini kazanma düzeyine etkisi. Unpublished doctoral dissertation, Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Altınkaynak, Y. (2004). Millî mücadele romanında kadın tipleri. Unpublished master’s thesis, Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Aslan, Y. (2006). Türk Bağımsızlık Savaşı’nın kadın kahramanlarından Ayşe Çavuş ve onunla yapılan iki mülakat. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(37), 216–217.
  • Avcı, A. A. (2015). Sosyal Bilgiler dersinde vatanseverlik değerinin kazandırılmasına yönelik öğretmen ve öğrenci görüşleri. Unpublished master’s thesis, Kastamonu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kastamonu.
  • Avcı, A. A, İbret, B. Ü. & Avcı, E. K. (2017). Social studies teachers’ views related with the value of the patriotism is given at social sciences. Elementary Education Online, 16(4), 1558–1574.
  • Baş, M. (2016). The evaluation of the university students patriotism levels according to gender, age, family structure and sports activitıes. European Journal of Education Studie, 2(2), 34–43.
  • Baydar, P. (2009). İlköğretim beşinci sınıf sosyal bilgiler programında belirlenen değerlerin kazanım düzeyleri ve bu süreçte yaşanılan soruların değerlendirilmesi. Unpublished master’s thesis, Çukurova Üniversitesi, Adana.
  • Baysal, A. C. (1981). Sosyal ve örgütsel psikolojide tutumlar. İstanbul: İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi.
  • Beutel, A. M. & Marini, M. M. (1995). Gender and values. American Sociological Review, 3(3), 436–448.
  • Boyatzis, R. E. (1998). Thematic analysis and code development: Transforming qualitative information. Thousands Oaks, CA: Sage.
  • Büyüköztürk, Ş. (2016). Deneysel desenler. Öntest-sontest kontrol grubu desen ve veri analizi. Ankara: Pegem Akademi.
  • Büyüköztürk, Ş., Akgün, Ö. E., Karadeniz, Ş., Demirel, F. & Çakmak, E. K. (2018). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi.
  • Cresswell, J. W. (2013). Qualitative inquiry & research design: Choosing among five approaches. Thousands Oaks, CA: Sage.
  • Çaka, C. (1948). Tarih boyunca harp ve kadın. Ankara: Askeri Fabrika. Çalışkan, H. & Öntaş, T. (2018). Değerlerimizle değerliyiz etkinlik kitabı. Ankara: Pegem Akademi.
  • Çancı, H. (2008). Değişmeyen boyutları bağlamında milliyetçiliğe teorik ve kavramsal bir bakış. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13(2), 105-116.
  • Çavdar, D. (2015). Millî Mücadele’de kahraman Türk kadınları. Türkiye Tohumcular Birliği Dergisi (TÜRKTOB), (4), 62-65.
  • Çencen, N. (2010). 11. sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinde tarih öğretmenlerinin “edebi ürün” kullanımına ilişkin görüşleri. Unpublished doctoral dissertation, Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Çengelci, T. (2011). Okulöncesi dönemde değerler eğitimi. In A. Arıkan (Ed.). Okulöncesi dönemde değerler eğitimi (pp. 51-80). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi.
  • Çetin, N. (2010). Türk edebiyatında düz yazı. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi.
  • Çokluk, Ö., Şekercioğlu, G. & Büyüköztürk, Ş. (2016). Sosyal bilimler için çok değişkenli istatistik. Ankara: Pegem Akademi.
  • Dilmaç, B. (1999). İlköğretim öğrencilerine insani değerler eğitimi verilmesi ve ahlaki olgunluk ölçeği ile eğitimin sınanması. Unpublished master’s thesis, Marmara Üniversitesi, İstanbul.
  • Doğanay, A. (2012). Değerler eğitimi. In C. Öztürk (Ed.). Sosyal bilgiler öğretimi (pp. 225–256), Ankara: Pegem Akademi.
  • Elban, M. (2015). Patriotic attitudes of high school students: The case of Ankara province Kazan. International Journal of Social Science, 35, 451–462.
  • Er, H. (2009). Sosyal bilgiler eğitiminde biyografi öğretimi. Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29(3), 1546–1557.
  • Er, H. (2010). Sosyal bilgiler eğitimi kapsamında ilköğretim öğrencilerinin “biyografi” kullanımına ilişkin görüşleri. Unpublished doctoral dissertation, Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Er, H. & Şahin, M. (2012). Sosyal bilgiler dersinde biyografi kullanımına ilişkin öğrenci görüşleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 10 (1), 75–96.
  • Erdem, R. (2010). Sosyal bilgiler öğretiminde biyografi kullanımı. Unpublished master’s thesis, Niğde Üniversitesi, Niğde.
  • Ergen, G. (2006). Eleştirel-bilinçli sevgi eğitimi. Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(12), 144–152.
  • Eski, M. (2008). 20. yüzyılda Kastamonu kadınları. Ankara: Önder.
  • Gençtürk, M. (2005). Tarih öğretiminde biyografi kullanımı. Unpublished master’s thesis, Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Gömleksiz, M. N. & Cüro, E. (2011). Sosyal bilgiler dersinde yer alan değerlere ilişkin öğrenci tutumlarının değerlendirilmesi. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 8(1), 96-133.
  • Gültekin, F. (2007). Tarih I dersinde işe koşulabilecek değer öğretiminin yeni yaklaşımlarının öğrencilerin vatanseverlik değeri anlayışlarının gelişimine etkisi. Unpublished master’s thesis, Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Güneş, H. (2015). Eğitim bilimleri terimleri sözlüğü. Ankara: Ütopya.
  • Harris, E. L. (1991). Identifying integrated values education approaches in secondary schools. Unpublished doctoral dissertation, Texas A&M University, Texas.
  • Huddy, L. & Khatib, N. (2007). American patriotism, national identity, and political involvement. American Journal of Political Science, 51(1), 63–77.
  • İşcan, C. D. (2007). İlköğretim düzeyinde değerler eğitimi programının etkililiği. Unpublished doctoral dissertation, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • İşcan, C. D. & Senemoğlu, N. (2009). İlköğretim 4. sınıf düzeyinde değerler eğitimi programının etkililiği. Eğitim ve Bilim, 34(153), 1-14.
  • Kapusuzoğlu, B. (2011). Toprağa can ektiler seferberlik hikâyeleri. Ankara: Sorgun Belediyesi.
  • Karagözoğlu, N. (2018). The use of the life stories of female heroes to be gained the value of patriotism in social studies courses. International journal of Field Educatıon, 4(2), 97–110.
  • Karasar, N. (2017). Bilimsel araştırma yöntemi: Kavramlar, ilkeler ve teknikler. Ankara: Nobel.
  • Karma, H. & Kâhil, R. H (2005). The effect of living values: An educational program on behaviors and attitudes of elementary students in a private school in Lebanon. Early Childhood Education Journal, 33(2), 81–90.
  • Kavcar, C. (1999). Edebiyat ve eğitim, Ankara: Engin.
  • Kaya, A. (2011). Biyografik eserlerin tarih öğretimine katkısı ve ikinci meşrutiyetten cumhuriyete uzanan sürecin değerlendirilmesi. Unpublished master’s thesis, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir.
  • Kaymakçı, S. & Er, H. (2013). Sosyal bilgiler öğretim programı ve ders kitaplarında biyografinin kullanımı. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(25), 198–224.
  • Kaymakçı, S. & Er, H. (2015). Sosyal bilgilerde biyografi kullanımı. In M. Safran (Ed.). Sosyal bilgiler eğitimi (pp. 413–431), Ankara: Pegem Akademi.
  • Keskinoğlu, M. Ş. (2008). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerine uygulanan Mesnevî temelli değerler eğitimi programının ahlaki olgunluğa ve saldırganlık eğilimine etkisi. Unpublished master’s thesis, Yeditepe Üniversitesi, İstanbul.
  • Kırkpınar, L. (2001). Türk Kurtuluş Savaşı’nda Türk kadını. Yedinci Askeri Tarih Semineri Bildirileri II. Ankara: Genelkurmay.
  • Kuş, Z. & Aksu, A. (2017). Vatandaşlık ve vatandaşlık eğitimi hakkında sosyal bilgiler öğretmenlerinin inançları. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5(8), 18–41.
  • Lickona, T. (1996). Eleven principle of effective character education. Journal of Moral Education, 25, 93-– 100.
  • Lincoln, Y. S. & Guba, E. G. (1985). Naturalistic Inquiry. Newbury Park, CA: Sage Publications.
  • Mısıroğlu, A. (1994). Kuva-yı Milliye’nin kadın kahramanları. İstanbul: Sebil.
  • Miles, M. B., Huberman, A. M. & Saldana, J. (2018). Qualitative data analysis: A methods sourcebook. Thousands Oaks, CA: Sage.
  • Moore, A. L. (2005). A case study of how an elementary school aged student perceives and responds to character education. Unpublished doctoral dissertation, The University of Wyoming.
  • Morgan, C. T. (2015). Psikolojiye giriş. S. Karakaş, R. Eski (Ed.). Ankara: Eğitim Kitabevi.
  • Mousavi, R. & Roshan, R. (2010). Investigating different aspects of identity among the students of Tehran Universities: The role of sex differences. Procedia Social and Behavioral Sciences, (5), 1884– 1889.
  • Mudd, E. H. (2002) Women’s conflicting values. Journal of Marriage and Family Living, 8(3), 50–65.
  • Mutluay, R. (1977). 100 Soruda Edebiyat Bilgileri. İstanbul: Gerçek.
  • Naylor, D. T. & Diem, R. A. (1987). Elemantry and middle school social studies. New York: Random Hause.
  • Oğuzkan, F. (2001). Çocuk edebiyatı. Ankara: Anı.
  • Oruç, Ş. & Erdem, R. (2010). Sosyal bilgiler öğretiminde biyografi kullanımının öğrencilerin sosyal bilgiler dersine ilişkin tutumlarına etkisi. Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 30, 215–229.
  • Öncül, R. (2000). Eğitim ve eğitim bilimleri sözlüğü. İstanbul: MEB.
  • Özensel, E. (2007). Liseli kız ve erkek öğrencilerin değer yargıları ve Türk toplumunun temel toplumsal kurumlarına bakış açıları. In R. Kaymakcan (Ed.). Değerler ve Eğitimi Uluslararası Sempozyumu (pp. 742–769). İstanbul: DEM.
  • Öztürk, A. (2002). Tarih öğretiminde tarihi romanların kullanılması. Unpublished master’s thesis, Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Öztürk, C. & Otluoğlu, R. (2002). İlköğretim okulu 5. sınıf sosyal bilgiler öğretiminde yazılı edebiyat ürünlerinin ders aracı olarak kullanmanın duyuşsal davranış özelliklerini kazanmaya etkisi. M.Ü Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 15, 173–182.
  • Öztürk, C., Sevgi, C. K. & Otluoğlu, R. (2014). Sosyal bilgiler öğretiminde edebî ürünler ve yazılı materyaller. Ankara: Pegem Akademi.
  • Patton, M. Q. (2014). Nitel araştırma ve değerlendirme yöntemleri. (M. Bütün, S. B. Demir, trans.). Ankara: Pegem Akademi.
  • Perry, A. D. & Wilkenfeld, B. (2006). Using an agenda setting model to help students develop & exercise participatory skills and values. Journal of Political Science Education, 2(3), 303–312.
  • Sarıçoban, G. (2017). Milli Mücadele’de Anadolu kadını. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21(4), 1331–1346.
  • Schermelleh-Engel, K. & Moosbrugger, H. (2003). Models: Tests of significance and descriptive. Psychological Research Online, 8(2). 23–74.
  • Silverman, D. (2006). Interpreting qualitative data: Methods for analyzing talk, text and interaction. London: Sage.
  • Sucu, A. Ö. (2012). Mesnevîlerin edebiyat eğitiminde değer aktarım aracı olarak kullanılması. Unpublished master’s thesis, Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Şimşek, A. (2009). Sosyal bilgiler derslerinde bir öğretim materyali olarak edebi ürünler. In M. Safran (Ed.). Sosyal bilgiler öğretimi (pp. 389–412). Ankara: Pegem Akademi.
  • Tansel, F. A. (1991). İstiklâl Harbinde mücahit kadınlarımız. Ankara: Atatürk Kültür Merkezi.
  • Tarakçı, M. (2008). Milli mücadele ve mücadeleci kadınlar. İstanbul: Başlık.
  • Taş, H. & Minaz, M.B. (2019). The impact of biography-based values education on 4th grade elementary school students' attitudes towards tolerance value. International Journal of Progressive Education, 15(2), 118-139.
  • Taş, H. & Kıroğlu, K. (2019). The effect of Mesnevî supported values education on the attitudes of 4th grade students in primary school. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 9(1), 209-254.
  • Tavşancıl, E. (2014). Tutumların ölçülmesi ve SPSS ile veri analizi. Ankara: Nobel Akademi.
  • Taylor, M. J. (1996). Voicing their values: Pupils mora and cultural experience. J. M. Halstead and M. J. Taylor (Eds.). Values in Education and Education in Values, London: Falmer.
  • Tekgöz, M. (2005). 7. sınıf sosyal bilgiler derslerinde edebiyat temelli öğretim yönteminin öğrencilerin akademik başarısına ve kalıcılığa etkisi. Unpublished master’s thesis, Çukurova Üniversitesi, Adana.
  • Tezbaşaran, A. (2008). Likert tipi ölçek geliştirme kılavuzu. Ankara: Türk Psikologlar Derneği.
  • Thompson, W. G. (2002). The effects of character education on student behaviour. Unpublished doctoral dissertation, East Tennessee State University, Tennessee.
  • Top, M. (2009). İlköğretim 8. sınıf T.C. İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersinin öğretiminde edebî ürünlerin kullanımının öğrenci başarısı ve tutumuna etkisi. Unpublished master’s thesis, Marmara Üniversitesi, İstanbul.
  • Türk Dil Kurumu Sözlüğü [TDK]. (2011). Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu.
  • Uzunkol, E. (2014). Hayat bilgisi öğretiminde uygulanan değerler eğitimi programının öğrencilerin özsaygı düzeyleri, sosyal problem çözme becerileri ve empati düzeylerine etkisi. Unpublished doctoral dissertation, Gazi Üniversitesi, Ankara.
  • Yalar, T. (2010). İlköğretim sosyal bilgiler programında değerler eğitiminin mevcut durumunun belirlenmesi ve öğretmenlere yönelik bir program modülü geliştirme. Unpublished doctoral dissertation, Mersin Üniversitesi, Mersin.
  • Yazıcı, F. (2009). Yurtseverlik eğitimi: Sosyal bilgiler ve tarih öğretmenlerinin tutum ve algılarına yönelik bir çalışma (Tokat ili örneği). Unpublished master’s thesis, Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Tokat
  • Yazıcı, S. & Yazıcı, F. (2010). Yurtseverlik eğitimi: Tarih ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin algı, tutum ve eğitimsel uygulamalarına yönelik bir araştırma. Sosyal Araştırmalar, 3(10), 649–660.
  • Yel, S. & Aladağ, S. (2015). Sosyal bilgilerde değerlerin öğretimi. In M. Safran (Ed.). Sosyal bilgiler öğretimi (pp. 119–150). Ankara: Pegem Akademi.
  • Yeşil, R. & Aydın, D. (2007). Demokratik değerlerin eğitiminde yöntem ve zamanlama. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2, 65–84.
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2016). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin.
  • Yıldırım, S. (2006). TSK vatandaşlık bilinci ve vatan sevgisi eğitiminin analizi. Unpublished master’s thesis, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Van.
  • Yiğittir, S. (2009). İlköğretim sosyal bilgiler dersi 4. ve 5. sınıf değerlerinin kazanılma düzeyi. Unpublished doctoral dissertation, Gazi Üniversitesi, Ankara.
APA Minaz M, TAŞ H (2020). Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism. , 555 - 592. 10.14527/pegegog.2020.019
Chicago Minaz Muhammet Baki,TAŞ Halil Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism. (2020): 555 - 592. 10.14527/pegegog.2020.019
MLA Minaz Muhammet Baki,TAŞ Halil Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism. , 2020, ss.555 - 592. 10.14527/pegegog.2020.019
AMA Minaz M,TAŞ H Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism. . 2020; 555 - 592. 10.14527/pegegog.2020.019
Vancouver Minaz M,TAŞ H Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism. . 2020; 555 - 592. 10.14527/pegegog.2020.019
IEEE Minaz M,TAŞ H "Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism." , ss.555 - 592, 2020. 10.14527/pegegog.2020.019
ISNAD Minaz, Muhammet Baki - TAŞ, Halil. "Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism". (2020), 555-592. https://doi.org/10.14527/pegegog.2020.019
APA Minaz M, TAŞ H (2020). Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 10(2), 555 - 592. 10.14527/pegegog.2020.019
Chicago Minaz Muhammet Baki,TAŞ Halil Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 10, no.2 (2020): 555 - 592. 10.14527/pegegog.2020.019
MLA Minaz Muhammet Baki,TAŞ Halil Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, vol.10, no.2, 2020, ss.555 - 592. 10.14527/pegegog.2020.019
AMA Minaz M,TAŞ H Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi. 2020; 10(2): 555 - 592. 10.14527/pegegog.2020.019
Vancouver Minaz M,TAŞ H Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi. 2020; 10(2): 555 - 592. 10.14527/pegegog.2020.019
IEEE Minaz M,TAŞ H "Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 10, ss.555 - 592, 2020. 10.14527/pegegog.2020.019
ISNAD Minaz, Muhammet Baki - TAŞ, Halil. "Effect of biography-based values education on the attitudes of 4th grade primary school students towards the value of patriotism". Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 10/2 (2020), 555-592. https://doi.org/10.14527/pegegog.2020.019