MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

Yıl: 2007 Cilt: 0 Sayı: 12 Sayfa Aralığı: 244 - 252 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 17-06-2021

MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

Öz:
Bu çalışma muhasebe meslek elemanlarının sunduklarıhizmetlerin mükellefleri tatmin eden özelliklerini belirlemeyeyönelik olarak yapılmıştır. Çalışma dört bölüm halinde elealınmıştır. Birinci bölümde; muhasebe meslek elemanları hakkındaaçıklamalar yapılmış, ikinci bölümde; hizmet kalitesi ve ile ilgilikavramlar incelenmiş, üçüncü bölümde tatmin kavramı ele alınmış,dördüncü bölümde ise konuyla ilgili ampirik bir çalışmayapılmıştır.
Anahtar Kelime:

AN EMPRICAL STUDY TOWARDS DETERMINATION OF SERVICE CHARACTERISTICS THAT SATISFY CLIENTS OF ACCOUNTANTS

Öz:
This study has been done to determine tax payers satisfaction levels with regard to services accountants provide in their offices. The dtudy has been dealed within four parts.In the first part explanations have been about accountants .In the second part concepts about service quality has been examination .I n the third part satisfaction concept has been dealed. In the fourthy part an empirical study about the subject has been done.
Anahtar Kelime:

Belge Türü: Makale Makale Türü: Araştırma Makalesi Erişim Türü: Erişime Açık
  • AYSAN,Mustafa A.: À History of The Accounting Profession In Turkey,17.World Congress of Accounting,Nowember,2006,İstanbul
  • AKDOĞAN, Habib : Muhasebe Mesleğinde Toplam Kalite Yönetimi, Müşteri Memnuniyeti ve Etik İlişki, Muhasebe ve Denetime Bakış Dergisi,Sayı.14
  • ALTINTAŞ,Murat Hakan :Tüketici Davranışları Müşteri Tatmininden Müşteri Değerine, Alfa Basım Yayın., İstanbul, 1997
  • BARSKY,Jonathen,LABOAGH,Richard: A Strategy for Custoner Satisfaction The Cornell HRAQuarterly,1992
  • BARRY.J.Rabin,GRİFFIN,Mitch: The Nature of Satisfaction An Updated Examination and Analysis,Journal of Business Research 41., 1998
  • BAŞ, Türker : Anket Nasıl Hazırlanır? Anket Nasıl Uygulanır?, Anket Nasıl değerlendirilir?, Ankara, Şeçkin Yayınevi, 2001
  • BEYAZITLI E.,KOÇAK A. : Muhasebe Mesleğinde Pazarlama Üzerinde Bir Araştırma, Tesmer Yayınları, No:45, Ankara
  • EROL,Mikail : Muhasebe Meslek Elemanlarının Mesleki Faaliyetlerinde Kullandıkları Muhasebe Paket Programları Üzerine Ampirik Bir Çalışma, Muhasebe ve Finansman Dergisi, Sayı.28, Ekim,2005
  • EROL Mikail : Muhasebe Meslek Elemanlarının (SM-SMMM-YMM) Mesleki Faaliyetlerinde Etik Kurallarına Uyumu ve Bir Araştırma, Mükellefin Dergisi,Sayı:123 Mart,2003
  • İBİŞ,Cemal . Bilgi Çağında Muhasebecilik Mesleğinin Geleceği ve Yeni Muhasebeci Kimliği,XVll.Türkiye Muhasebe Kongresi Türmob Yayınlar,199,İstanbul,2002
  • KAVAL,Hasan: Muhasebe Denetimi, Akademik Danışmanlık Mali Müşavirlik AŞ.,Ankara,2003
  • MONTGAMERY D.R . : Introduction to The Satistical Quality Control3 th Edition John Willy,Sons Inc.Newyork,1997
  • NAKİP, Mahir : Pazarlama Araştırmaları Teknikler ve (SPSS Destekli) Uygulamaları, 1. baskı, Ankara, Seçkin Yayıncılık, 2003
  • ODABAŞI ,Yavuz:Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri,Der Yayınları,İstanbul,1997
  • ÖRTEN,Remzi : Genel Muhasebe Tekdüzen Muhasebe Sistemi ile Uyumlu,3.baskı, Gazi Ünv.İİ.B.F.Yayınları,Ankara,2003
  • SÜRMELİ.Fevzi,BENLİGİRAY,Yılmaz: Genel Muhasebe, Anadolu Ünv.İşletme Fakültesi,Eskişehir,1995
  • TAŞKIN ,Erdoğan: Müşteri İlişkileri Eğitimi.Papatya yayıncılık,İstanbul,2000
  • TÜTÜNCÜ,Özkan,DOĞAN,İpekgil : Müşteri Kapsamında Öğrenci Memnuniyetinin Ölçülmesi,Dokuz Eylül Ünv.Sosyal Bil.Ens.Dergisi,2003
  • YAYLA,Erdoğan,CENGİZ, Ekrem : Muhasebe Bürolarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeylerine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi,Muhasebe Finansman Dergisi, Sayı 29, Ocak,2000
  • YÜKÇÜ,Süleyman :Yönetim Açısından Maliyet Muhasebesi, 4.Baskı Vizyon Eğitim ve Danışmanlık AŞ, İzmir,1999
  • JURAN J. M. : Quality Cotrol Handbook, 4.Edition M.c.Grew Hill Newyork,1988
  • WESTBROOK.R.A. : Product Consuption Based Affective Responses and Post Purchase, Journal of Marketing Research,1997 3568 Sayılı Serbest Muhasebeci Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik ve Yeminli Mali Müşavirlik Yasası
APA EROL M (2007). MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. , 244 - 252.
Chicago EROL Mikail MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. (2007): 244 - 252.
MLA EROL Mikail MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. , 2007, ss.244 - 252.
AMA EROL M MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. . 2007; 244 - 252.
Vancouver EROL M MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. . 2007; 244 - 252.
IEEE EROL M "MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA." , ss.244 - 252, 2007.
ISNAD EROL, Mikail. "MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA". (2007), 244-252.
APA EROL M (2007). MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 0(12), 244 - 252.
Chicago EROL Mikail MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 0, no.12 (2007): 244 - 252.
MLA EROL Mikail MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.0, no.12, 2007, ss.244 - 252.
AMA EROL M MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2007; 0(12): 244 - 252.
Vancouver EROL M MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2007; 0(12): 244 - 252.
IEEE EROL M "MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA." Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 0, ss.244 - 252, 2007.
ISNAD EROL, Mikail. "MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA". Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (2007), 244-252.