Yıl: 2021 Cilt: 54 Sayı: 54 Sayfa Aralığı: 300 - 302 Metin Dili: Türkçe DOI: 10.15285/maruaebd.851742 İndeks Tarihi: 29-07-2022

Yükseköğretimin Yönetimi

Öz:
-
Anahtar Kelime:

Belge Türü: Makale Makale Türü: Kitap Tanıtımı Erişim Türü: Erişime Açık
  • Celep, C. & Tülübaş. T. (2015) Yükseköğretimin Yönetimi. 1. Basım. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
APA Akkaya A (2021). Yükseköğretimin Yönetimi. , 300 - 302. 10.15285/maruaebd.851742
Chicago Akkaya Arzu Yükseköğretimin Yönetimi. (2021): 300 - 302. 10.15285/maruaebd.851742
MLA Akkaya Arzu Yükseköğretimin Yönetimi. , 2021, ss.300 - 302. 10.15285/maruaebd.851742
AMA Akkaya A Yükseköğretimin Yönetimi. . 2021; 300 - 302. 10.15285/maruaebd.851742
Vancouver Akkaya A Yükseköğretimin Yönetimi. . 2021; 300 - 302. 10.15285/maruaebd.851742
IEEE Akkaya A "Yükseköğretimin Yönetimi." , ss.300 - 302, 2021. 10.15285/maruaebd.851742
ISNAD Akkaya, Arzu. "Yükseköğretimin Yönetimi". (2021), 300-302. https://doi.org/10.15285/maruaebd.851742
APA Akkaya A (2021). Yükseköğretimin Yönetimi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 54(54), 300 - 302. 10.15285/maruaebd.851742
Chicago Akkaya Arzu Yükseköğretimin Yönetimi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 54, no.54 (2021): 300 - 302. 10.15285/maruaebd.851742
MLA Akkaya Arzu Yükseköğretimin Yönetimi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, vol.54, no.54, 2021, ss.300 - 302. 10.15285/maruaebd.851742
AMA Akkaya A Yükseköğretimin Yönetimi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi. 2021; 54(54): 300 - 302. 10.15285/maruaebd.851742
Vancouver Akkaya A Yükseköğretimin Yönetimi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi. 2021; 54(54): 300 - 302. 10.15285/maruaebd.851742
IEEE Akkaya A "Yükseköğretimin Yönetimi." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 54, ss.300 - 302, 2021. 10.15285/maruaebd.851742
ISNAD Akkaya, Arzu. "Yükseköğretimin Yönetimi". Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 54/54 (2021), 300-302. https://doi.org/10.15285/maruaebd.851742