Yıl: 2013 Cilt: 15 Sayı: 24 Sayfa Aralığı: 75 - 85 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 29-07-2022

İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi

Öz:
Günümüzde hayata dair her şey teknoloji, küreselleşme ve bilgi toplumu kavramlarından etkilenmekte, değişmekte ve gelişmektedir. Diğeryandan giderek daha da şiddetlenen rekabet ortamı, sürekli değişim ve gelişim işletmelerin rakiplerine üstünlük sağlayabilmeleri için mevcutimajlarını gözden geçirmelerini ve kurumsal imajlarını geliştirmek üzere çalışmalara girmelerini zorunlu kılmıştır. Bu yüzden işletmelerinamaçlarına ulaşmada imaj ve kurumsal imaj yönetimi kaçınılmaz ve bir o kadar da gerekli hale gelmiştir.
Anahtar Kelime:

Konular: İş İletişim İşletme İktisat İşletme Finans

The ımpact of ımage management on viewers of tv series

Öz:
Today everything about life changes and develops and is being affected by technology, globalization and information society concepts. On theother hand, continuously increasing and intensifying competition, and continuous change as well as development has forced companies to reviewtheir images for having competitive advantage over their rivals and to engage in very serious work to improve thir institutional image. Therefore,image management and comporate image management has become inevitable and at least as much reguired for companies to attain their goals.
Anahtar Kelime:

Konular: İş İletişim İşletme İktisat İşletme Finans
Belge Türü: Makale Makale Türü: Araştırma Makalesi Erişim Türü: Erişime Açık
  • Ak, M., (1997), Kurumsal Kimlik ve İmaj, Işıl Yayınları, İstanbul.
  • Aktuğlu, I. K. (2004), Marka Yönetimi – Güçlü ve Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • Aldemir, M. E.,(2011), İmaj Yönetimi, Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Kırıkkale.
  • Ayhan, D. Y. ve Karatepe, O., (1999), Halkla İlişkiler Çalışmaları, Bilgi Yayınevi, İstanbul.
  • Aytürk, N., (2007), Yönetim Sanatı, Etkili Yönetim ve Yöneticilik Becerileri, Nobel Yayınları, Ankara.
  • Biçer E. B., (2006), “Toplam Kalite Yönetiminin Kurumsal İmaj Üzerine Etkileri ve Bir Araştırma” Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Sivas.
  • Cerit Y., (2006), Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Üniversitenin Örgütsel İmaj Düzeyine İlişkin Algıları, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi,sayı 47,ss:343- 365
  • Çelenk, S., (2005), Televizyon Temsil Kültür: 90’lı Yıllarda Sosyokültürel İklim ve Televizyon İçerikleri, Ütopya Yayınevi, Ankara.
  • Ersoy, H.T., (2011), Kişilerarası İlişkilerde Benlik Sunumu, http://www.randevual.com/makaleler/ kişilerarası_iliskilerde_benlik, Erişim Tarihi : 19.10.2011.
  • Güz N., Küçük E., Sarı N., Küçükerdoğan, B., Zeybek I., (2002), Etkili İletişim Terimleri, İnkılap Kitabevi, İstanbul.
  • Güzelcik E., (1999), Küreselleşme ve İşletmelerde Değişen Kurum İmajı, Sistem Yayıncılık.
  • ISMMMO (2008), Basın Bülteni ‘Dizi Ekonomisi’
  • İletişim Türkiye Dergisi (1997), Halkla İlişkiler Derneği Yayın Organı, Sayı : 3, Ağustos – Ekim.
  • Kotler, P., (2000), Pazarlama Yönetimi, Beta Yayınevi, İstanbul.
  • Mutlu P., (1989), Dizi Film ve Etkileri, Dokuz Eylül Üniversitesi GSF Dergisi Sayı : 7.
  • Okay, A., (2002), Kurum Kimliği, Mediacat Yayınları, İstanbul.
  • Okay, A., (2005), Kurum Kimliği, Mediacat Yayınları, İstanbul.
  • Özer, A., (2008), 21. Yüzyılda Yönetim ve Yöneticiler, Nobel Yayın, Ankara.
  • Peltekoğlu, F. B., (2010), İmajın Çekiciliği Mi Sokrates’in İtibarı Mı? http://www.filizbaltapeltekoglu. com/makaleler.htm, Erişim Tarihi :
  • Pırıltı N. ve Tolon M., “Yerel Yönetimlerde İmaj Kavramı ve Olası Sonuçları”, http://www.gazi.edu.tr/ web/metehan/1.pdf. Erişim Tarihi: 26.05.2010
  • Polat O. İ., (2010), Konaklama İşletmelerinde Kurumsal İmaj Oluşturma Süreci http://sbe.balikesir.edu. tr/dergi/edergi/c9s15/makale/c9s15m6paf. Erişim Tarihi : 26.05.2010.
  • Saruhan S. C., Yıldız M. L., (2009), Çağdaş Yönetim Bilimi, Beta Yayın, İstanbul.
  • Taşkıran N. Ö., (2007), Medya Okur Yazarlığına Giriş, Beta Basın Yayınevi, İstanbul.
  • Tengilimoğlu, D. ve Öztürk, Y., (2004), İşletmelerde Halkla İlişkiler, Seçkin Yayınları, Ankara.
  • Timur N. ve Özmen, A., (2009), Stratejik Küresel Pazarlama, Eflatun Yayınevi, Ankara.
  • Tolongüç A., (1992), Tanıtım ve İmaj, Anatolia Turizm Çevre ve Kültür Dergisi, Yıl :3, Mart-Nisan.
  • Tosun, N.B., (2010), İletişim Temelli Marka Yönetimi, Beta Yayınları, İstanbul.
  • Ünüsan Ç. ve Sezgin M., (2005), Turizmde Strateji Eksenli Pazarlama İletişimi, İkia Yayıncılık, Konya.
  • Williams C.T. (1994), Soap Opera, National Forum, 01621831, Fall 94, 74 (4).
  • Williamson, J., (2001), Reklamların Dili, Ütopya Yayınevi, Ankara.
  • Yanardağoğlu, E., (1999), ‘The Production of Prime time Soap Operas From The Viewpoint of Scriptwrites’, Yüksek Lisans Tezi, ODTÜ Enstitüsü, Ankara.
  • http://www.siyasaliletisim.org/index.php/ana_sayfa/ danmanlk_hizmetleri/209_kurumsal_maj_yonetimi_ html Erişim Tarihi : 25.10.2011.
  • http://ansar.de/tes17htm. Özdemir,Ufuk “Türkiye de Kadın Kıyafetinde Modernleşme Süreci ve Medyanın Etkisi” Erişim Tarihi : 26.10.2011.
APA ÖNEREN M (2013). İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. , 75 - 85.
Chicago ÖNEREN MELAHAT İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. (2013): 75 - 85.
MLA ÖNEREN MELAHAT İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. , 2013, ss.75 - 85.
AMA ÖNEREN M İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. . 2013; 75 - 85.
Vancouver ÖNEREN M İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. . 2013; 75 - 85.
IEEE ÖNEREN M "İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi." , ss.75 - 85, 2013.
ISNAD ÖNEREN, MELAHAT. "İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi". (2013), 75-85.
APA ÖNEREN M (2013). İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 15(24), 75 - 85.
Chicago ÖNEREN MELAHAT İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi 15, no.24 (2013): 75 - 85.
MLA ÖNEREN MELAHAT İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, vol.15, no.24, 2013, ss.75 - 85.
AMA ÖNEREN M İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi. 2013; 15(24): 75 - 85.
Vancouver ÖNEREN M İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi. 2013; 15(24): 75 - 85.
IEEE ÖNEREN M "İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi." Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 15, ss.75 - 85, 2013.
ISNAD ÖNEREN, MELAHAT. "İmaj yönetiminin tv dizi seyircileri üzerindeki etkisi". Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi 15/24 (2013), 75-85.