2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ
Yıl: 2017 Cilt: 6 Sayı: 1 Sayfa Aralığı: 140 - 162 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 29-07-2022
2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ
Öz: -
Anahtar Kelime: Konular:
Belge Türü: Makale Makale Türü: Derleme Erişim Türü: Erişime Açık
- Akıncı, M. H. (2011). 9. Sınıf tarih dersi yeni öğretim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Niğde.
- Aktekin, S. & Ceylan, D. (2012). 9. sınıf yeni tarih dersi öğretim programı ile ilgili öğretmen görüşleri. Milli eğitim, 194, 253-267.
- Baykal, A. (2017a). T.C. MEB 2017 müfredat taslağında Türk kültür ve medeniyet tarihi. 13.02.2017 tarihinde www.academia.edu adresinden alınmıştır.
- Baykal, A. (2017b). 2017 lise tarih 9-11 müfredat taslağı. 13.02.2017 tarihinde www.academia.edu adresinden alınmıştır.
- Çağdaş Türk ve dünya tarihi dersi öğretim programı (2017). 01.02.2017 tarihinde http://mufredat.meb.gov.tr/Programlar.aspx adresinden alınmıştır.
- Dinç, E. (2011). Eski ve yeni ortaöğretim tarih programının amaç ve içerik özelliklerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 11(4), 2135-2153.
- Ortaöğretim Tarih Dersi Öğretim Programları 9-10-11 (2017). 01.02.2017 tarihinde http://mufredat.meb.gov.tr/Programlar.aspx adresinden alınmıştır.
- Özkan, G. (2011). 2008-2009 öğretim yılında yürürlüğe giren ortaöğretim 9. sınıf tarih öğretim programının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
- Öztürk, İ. H. (2009). Yeni ortaöğretim tarih programları üzerine eleştirel bir inceleme. I.
- Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1-3 Mayıs 2009, Çanakkale. Şimşek, A. (2016), Yayın kritiği: taslak tarih öğretim programı (eleştiriler-öneriler). Turkish History Education Journal, 5, (1), 316-331.
- Turan, R. (2015). Tarih öğretmenlerinin lise tarih derslerinin genel amaçlarının öğrencilere kazandırılma düzeylerine ilişkin görüşleri (Ankara ili örneği). Turkish Journal of Educational Studies, 2(3), 139-180.
- Türk kültür ve medeniyet tarihi dersi öğretim programı (2017). 01.02.2017 tarihinde http://mufredat.meb.gov.tr/Programlar.aspx adresinden alınmıştır.
APA | Simsek A (2017). 2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ. , 140 - 162. |
Chicago | Simsek Ahmet 2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ. (2017): 140 - 162. |
MLA | Simsek Ahmet 2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ. , 2017, ss.140 - 162. |
AMA | Simsek A 2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ. . 2017; 140 - 162. |
Vancouver | Simsek A 2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ. . 2017; 140 - 162. |
IEEE | Simsek A "2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ." , ss.140 - 162, 2017. |
ISNAD | Simsek, Ahmet. "2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ". (2017), 140-162. |
APA | Simsek A (2017). 2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ. Turkish History Education Journal, 6(1), 140 - 162. |
Chicago | Simsek Ahmet 2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ. Turkish History Education Journal 6, no.1 (2017): 140 - 162. |
MLA | Simsek Ahmet 2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ. Turkish History Education Journal, vol.6, no.1, 2017, ss.140 - 162. |
AMA | Simsek A 2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ. Turkish History Education Journal. 2017; 6(1): 140 - 162. |
Vancouver | Simsek A 2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ. Turkish History Education Journal. 2017; 6(1): 140 - 162. |
IEEE | Simsek A "2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ." Turkish History Education Journal, 6, ss.140 - 162, 2017. |
ISNAD | Simsek, Ahmet. "2017 TASLAK TARİH 9-10-11, TÜRK KÜLTÜR ve MEDENİYET TARİHİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ELEŞTİRİSİ". Turkish History Education Journal 6/1 (2017), 140-162. |