4 9

Proje Grubu: SBB Sayfa Sayısı: 128 Proje No: 107K157 Proje Bitiş Tarihi: 10.12.2007 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 29-07-2022

Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje

Öz:
-
Anahtar Kelime:

Konular: Mimarlık Eğitim, Eğitim Araştırmaları Eğitim, Özel
Erişim Türü: Erişime Açık
  • Bologna Working Group on Qualifications Frameworks (2005), A Framework for Qualifications of the European Higher Education Area (Avrupa Yükseköğretim Alanı Yeterlilikleri İçin Bir Çerçeve). Ministry of Science, Technology and Innovation, erişim adresi: http://www.vtu.dk
  • Commission of the European Communities (2006), Implementing the Community Lisbon Programme: Proposal for a recommendation of the European Parliament and of the Council on the establishment of the European Qualifications Framework for lifelong learning (EQF) (Yaşam boyu öğrenim için Avrupa Yeterlikler Çerçevesi’nin kurulması konusunda tavsiye kararı önerisi). Brüksel (COM(2006) 479 final 2006/0163 (COD)), erişim adresi: http://ec.europa.eu/education/policies/educ/eqf/com_2006_0479_en.pdf
  • “Commission Staff Working Document: Towards a European Qualifications Framework for Lifelong Learning” (SEC (2005) 957), erişim adresi: http://www.lex.unict.it/eurolabor/en/documentation/com/2005/sec(2005)-957en.pdf
  • “Council Directive of 10 June 1985 on the mutual recognition of diplomas, certificates and other evidence of formal qualifications in architecture, including measures to facilitate the effective exercise of the right of establishment and freedom to provide services”(85/384/EEC) (Mimarlar Yönergesi), erişim adresi: http://europa.eu.int/eurlex/en/consleg/pdf/1985/en_1985L0384_do_001.pdf
  • Crosier, D. Purser, L. and Smidt, H. (2007). Trends V: Universities Shaping European Higher Education Area. EUA Publications, erişim adresi: http://www.eua.be/fileadmin/user_upload/files/Publications/EUA_Trends_V_for_web. pdf
  • “Directive 2005/36/EC of the European Parliament and of the Council of 7 September 2005 on the recognition of professional qualifications” (Mesleki yeterliklerin tanınması konusunda 7 Eylül 2005 tarihli Avrupa Parlamentosu ve Konsey Direktifi), erişim adresi: http://europa.eu.int/eurlex/lex/LexUriServ/site/en/oj/2005/l_255/l_25520050930en002 20142.pdf
  • “The framework of qualifications for the European Higher Education Area”, erişim adresi: http://www.bolognabergen2005.no/EN/BASIC/050520_Framework_qualifications.pdf
  • “Tuning Educational Structure in Europe: A pilot project supported by the European Commission in the framework of the Socrates programme”. Avrupa Komisyonu, Eğitim ve Öğretim 2010, erişim adresi: http://ec.europa.eu/education/policies/educ/tuning/tuning_en.html
  • “Tuning Latin America” (2007). http://www.tuning.unideusto.org/tuningal/
  • “Tuning Methodology: Universities’ contribution to the Bologna Process - An introduction Tuning Education Structures in Europe General brochure: Pilot Project - Phase 3” (2007). erişim adresi: http://www.tuning.unideusto.org/tuningeu/index.php?option=content&task=view&id= 172&Itemid=205
  • T.C. Yükseköğretim Kurulu (2007), Türkiye’nin Yükseköğretim Stratejisi (Turkey's Higher Education Strategy to 2025 – Draft Report), erişim adresi: http://www.yok.gov.tr/duyuru/yok_strateji_kitabi.pdf
APA AKÖZER E, Özkar M, ÖNÜR S, KİRAZ E (2007). Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje. , 1 - 128.
Chicago AKÖZER Emel,Özkar Mine,ÖNÜR Selahattin,KİRAZ Ercan Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje. (2007): 1 - 128.
MLA AKÖZER Emel,Özkar Mine,ÖNÜR Selahattin,KİRAZ Ercan Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje. , 2007, ss.1 - 128.
AMA AKÖZER E,Özkar M,ÖNÜR S,KİRAZ E Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje. . 2007; 1 - 128.
Vancouver AKÖZER E,Özkar M,ÖNÜR S,KİRAZ E Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje. . 2007; 1 - 128.
IEEE AKÖZER E,Özkar M,ÖNÜR S,KİRAZ E "Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje." , ss.1 - 128, 2007.
ISNAD AKÖZER, Emel vd. "Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje". (2007), 1-128.
APA AKÖZER E, Özkar M, ÖNÜR S, KİRAZ E (2007). Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje. , 1 - 128.
Chicago AKÖZER Emel,Özkar Mine,ÖNÜR Selahattin,KİRAZ Ercan Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje. (2007): 1 - 128.
MLA AKÖZER Emel,Özkar Mine,ÖNÜR Selahattin,KİRAZ Ercan Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje. , 2007, ss.1 - 128.
AMA AKÖZER E,Özkar M,ÖNÜR S,KİRAZ E Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje. . 2007; 1 - 128.
Vancouver AKÖZER E,Özkar M,ÖNÜR S,KİRAZ E Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje. . 2007; 1 - 128.
IEEE AKÖZER E,Özkar M,ÖNÜR S,KİRAZ E "Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje." , ss.1 - 128, 2007.
ISNAD AKÖZER, Emel vd. "Mimarlık eğitimi ulusal yeterlikler çerçevesi için bir tasarım stratejisi - ön proje". (2007), 1-128.