Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar
Proje Grubu: SOBAG Sayfa Sayısı: 81 Proje No: 107K016 Proje Bitiş Tarihi: 01.06.2010 Metin Dili: Türkçe İndeks Tarihi: 29-07-2022
Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar
Öz: -
Anahtar Kelime: Erişim Türü: Erişime Açık
APA | ERDEN F, Akar H (2010). Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar. , 1 - 81. |
Chicago | ERDEN Feyza,Akar Hanife Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar. (2010): 1 - 81. |
MLA | ERDEN Feyza,Akar Hanife Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar. , 2010, ss.1 - 81. |
AMA | ERDEN F,Akar H Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar. . 2010; 1 - 81. |
Vancouver | ERDEN F,Akar H Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar. . 2010; 1 - 81. |
IEEE | ERDEN F,Akar H "Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar." , ss.1 - 81, 2010. |
ISNAD | ERDEN, Feyza - Akar, Hanife. "Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar". (2010), 1-81. |
APA | ERDEN F, Akar H (2010). Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar. , 1 - 81. |
Chicago | ERDEN Feyza,Akar Hanife Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar. (2010): 1 - 81. |
MLA | ERDEN Feyza,Akar Hanife Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar. , 2010, ss.1 - 81. |
AMA | ERDEN F,Akar H Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar. . 2010; 1 - 81. |
Vancouver | ERDEN F,Akar H Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar. . 2010; 1 - 81. |
IEEE | ERDEN F,Akar H "Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar." , ss.1 - 81, 2010. |
ISNAD | ERDEN, Feyza - Akar, Hanife. "Etkili sınıf yönetimi modelinin geliştirilmesi: Uygulamalar ve yaklaşımlar". (2010), 1-81. |